100pcgratuit

FAQ  -  Contact

Uw paswoord vergeten ?   |   Nog niet ingeschreven ?

Move! geeft antwoord op uw vragen

Hebt u het antwoord op een van uw vragen niet gevonden?
Neem dan contact op met ons.
  • Hoe lid worden van Move ?

    Het volstaat de nodige gegevens in te vullen via het inschrijvingsformulier beschikbaar op move.be.

    En tant que membre, vous pourrez également profiter de tous nos services : Move! Address (centraliser vos changements d'adresse), MyPlanning (réaliser un rétroplanning personnalisé) ainsi que de nombreux outils pratiques comme le calcul du nombre de caisses, etc. Et bien entendu, tout ceci est gratuit.

  • Waarom lid worden van Move ?

    Als lid geniet u gratis van alle diensten die Move aanbiedt! :

    • Move! Box (uw welkomstgeschenkdoos),
    • Move! Address (uw adreswijzigingen makkelijker doorgeven),
    • MyPlanning (een persoonlijke retroplanning opstellen)
    • en heel wat handige tools zoals de dozenteller, enz.

    De leden van Move! genieten ook van aanbiedingen en wedstrijden die exclusief voor hen voorbehouden zijn.

  • Ik ben mijn paswoord vergeten. Wat nu ?

    Wanneer u dit vraagt, kan onze webmaster u een nieuw paswoord toesturen. Ga naar deze pagina en geef het e-mailadres in dat u opgaf bij uw inschrijving bij Move! Een mail met een nieuw persoonlijk paswoord zal u toegezonden worden.

  • Ik heb geen bevestigingsmails ontvangen, waar zijn ze ?

    Het gebeurt soms dat de mailsoftware (Outlook, Incredimail, Skynet, Hotmail, Gmail, Yahoo!, enz.) bepaalde mails ten onrechte in de spambox doen toekomen. Wij raden u dan ook aan uw spambox (of ongewenste mails) te controleren om te kijken of uw bevestigingsmails daar terechtgekomen zijn.

    Indien u meerdere e-mailadressen hebt, controleer dan of u uw bevestigingsmails in de juiste mailbox zoekt.

  • De aanbieding die je interessant leek, is verdwenen?

    Wanneer de actie niet meer aanwezig is op de site, kan dit omwille van volgende redenen:

    • De actie is afgelopen;

    • Je hebt de kortingsbon reeds geprint. Elke bon kan slecht 1 maal geprint worden, vandaar dat deze na het printen niet meer zichtbaar is op de site.

  • Waar kan je kortingsbonnen gebruiken?

    De kortingsbonnen zijn overal in Belgïe, waar het vermelde product verkocht wordt, geldig. Koop het product van de actie en geef ze samen met de kortingsbon af aan de kassa.

  • Je bon werd niet aanvaard in het winkelpunt.

    Opgelet: om er voor te zorgen dat je bon aanvaard zal worden aan de kassa, dien je met een aantal zaken rekening te houden:

    • Knip elke bon individueel uit op de stippellijn. Een bon die niet uitgeknipt is, kan geweigerd worden aan de kassa.

    • Print de bon in kleur of zwart-wit af op een wit papier. Om ervoor te zorgen dat de streepjescode correct gelezen kan worden aan de kassa, dien je op een wit blad te printen.
      Gekleurde bladen of speciale papiersoorten zijn niet toegestaan.

    • Print de bon op ware grootte uit (100%). Bonnen die werden vergroot of verkleind worden niet aanvaard aan de kassa. Het kan ook tevens de leesbaarheid van de streepjescode verstoren.

    • De bon moet jouw naam en voornaam bevatten. Alle gegevens die je meedeelt voor het ontvangen van de bon dienen echt, volledig en correct te zijn.

    • Zorg ervoor dat de streepjescode volledig afgedrukt werd en leesbaar is. Klachten over weigeringen aan de kassa door een slechte drukkwaliteit zullen als niet ontvankelijk beschouwd worden.

  • Je hebt problemen bij het afdrukken van een kortingsbon.

    Als het afprinten van de kortingsbonnen niet gelukt is, dien je te controleren of de kortingsbonnen nog aanwezig zijn in je winkelmand. Indien ze nog aanwezig zijn, gelieve volgende punten te controleren:

    • Staat je printer aan?

    • Is er voldoende inkt en/of papier aanwezig? Vul indien nodig het papier en/of inkt aan.

    • Als de volgende zaken in orde zijn, probeer de kortingsbonnen nogmaals af te printen.

    Wanneer de kortingsbonnen niet meer aanwezig zijn in jouw winkelmand, kan je een mail sturen naar contact@move.be. Geef in de mail aan dat je problemen gehad hebt met het afprinten van je kortingsbonnen. Het Move - team zal je zo snel mogelijk verder helpen.

  • Eén of meerdere van mijn leveranciers staan niet in de Move! Address-lijst. Wat nu ?

    We proberen u een uitvoerige en actuele lijst van leveranciers te bezorgen. Het is echter mogelijk dat sommigen er nog niet instaan. U kunt dan vrij één of meerdere extra leveranciers naar keuze toevoegen. Zodra u hun gegevens ingevoerd hebt, zullen deze automatisch in uw lijst verschijnen en zullen ze opgenomen worden in uw MyAddress.

  • Wat doet Move met mijn gegevens ?

    Enkel Move! zal uw gegevens gebruiken. Alle aanbiedingen betreffende uw interesses en verwachtingen zullen enkel door Move! per mail naar u gestuurd worden. De partners die deze aanbiedingen doen, zullen u nooit rechtstreeks contracteren en krijgen nooit uw e-mailadres. Move! kan echter wel uw postadres aan bepaalde partners doorgeven. In dat geval ontvangt u persoonlijke aanbiedingen rechtstreeks per post, zonder tussenkomst van Move!

    Bij het gebruik van Move Address geeft het lid Move! toestemming als mandataris op te treden bij haar partners voor de adreswijzigingen wanneer dit via de site geregeld wordt.

  • Kan ik mijn gegevens aanpassen ?

    U kunt op elk moment uw gegevens wijzigen via door uw profiel aan te passen in uw persoonlijke My Move-ruimte.

  • Respecteert Move! echt mijn privéleven ?

    Move! respecteert alle bepalingen die door de Belgische en Europese wetgeving opgelegd worden voor de bescherming van het privéleven. Concreet betekent dit dat:

    • Move! u de mogelijkheid geeft uw gegevens op elk moment te raadplegen en te wijzigen;
    • u op elk moment en zonder vooropzeg het recht hebt uw lidmaatschap bij Move! op te zeggen.
  • Weet ik wel zeker dat niemand toegang heeft tot mijn online gegevens ?

    Uw gegevens worden opgeslagen en beschermd in uiterst beveiligde databanken. De toegang tot uw gegevens wordt exclusief beschermd door het paswoord dat u ontvangen of gekozen hebt. Het wijzigen van uw gegevens of het annuleren van uw inschrijving kan enkel gebeuren met uw paswoord.

  • Hoe weet ik dat het echt Move! is die me een mail stuurt ?

    Move! zal steeds als afzender verschijnen. Bovendien zijn het logo en de naam van Move! goed zichtbaar in de mails die u zult ontvangen. Meer nog, wanneer Move! u een mail stuurt in naam van een partner, kunt u steeds aangeven dat u geen verdere mails met aanbiedingen van deze partner wenst te ontvangen of uw inschrijving annuleren.

  • Ik neem deel aan een wedstrijd van Move! Wat gebeurt er dan ?

    Als u deelneemt aan één van onze wedstrijden, zult u een bericht ontvangen dat uw deelname bevestigt en een ander bericht als blijkt dat u gewonnen hebt! In dat geval zal Move! contact met u opnemen om u uit te leggen hoe u uw prijs zult ontvangen. Alle details hierover staan in het reglement van elke wedstrijd.

  • Welke wet is van toepassing ?

    Het gebruik van de site van Move! is onderworpen aan het Belgische recht. In geval van betwisting over de interpretatie of de toepassing van de gebruiksmodaliteiten van deze site, zijn enkel de Brusselse rechtbanken bevoegd.

  • Hoe weet Move! wie ik ben ?

    Uw internetbrowser slaat bepaalde gegevens op op uw harde schijf onder de vorm van 'cookies'. Deze cookies vormen geen gevaar voor uw computer en laten Move! toe u de site aan te bieden in de taal die u vooraf gekozen hebt en haar aanbiedingen aan te passen aan uw interesses. Om deze cookies te weigeren, volstaat het uw browser hiervoor in te stellen via het instelmenu 'Internetopties' van de desbetreffende browser.

  • Hoe zorg ik ervoor dat ik geen enkele aanbieding mis?

    U voegt ons adres xxx@move.be in in uw mailsoftware (Outlook, Incredimail, Skynet, Hotmail, Gmail, Yahoo!, enz.) bij uw goedgekeurde afzenders of u slaat het adres op in uw contactpersonenlijst. Zo komen onze aanbiedingen en promoties rechtstreeks in uw inbox terecht en kunt u er onmiddellijk van genieten.

  • Delhaize
  • Delhaize
  • Delhaize

Ik schrijf me onmiddellijk in

en geniet meteen van de gratis Move! Box.

Of ik gebruik mijn Facebook-account om te verbinden

Facebook Connect